fredag 13 december 2013

Lucia!

Helloooo

Eftersom jag visste att det var lucia idag så vaknade min kropp v sig själv där vid 7 för att inte missa det årliga tåget på 2an. Sjukt mysigt att slå på tvn i sovrummet och gradvis väckas av luciasånger. Minnen tar en tillbaka till när man själv stod i stjärngosse-strut. Undra just om man får dra på sig en sån någon fler gång? Nästa Halloween kanske? haha

Vet att uppdateringen inte är bra men det händer ju som alltid en massa kring jul samtidigt som det såklart finns en massa saker man måste göra också. Så jag tror jag talar för samtliga när det inte gör så jävla mycket om den här sidan blir lite åsidosatt. Men nu hade jag några minuter innan jobbet och nu måste jag bege mej mot bussn.

Hoppas ni har en bra lucia trots att de e freda den 13:e.

Hoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar